MU Metal S6EP3 Server Internacional www.metalmu.net

Mu Metal Regresa el 14 de Marzo!
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  FAQFAQ  BuscarBuscar  MiembrosMiembros  Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 
 

 Slipknot - Spit It Out (MTV world stage)

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
AutorMensaje
Shusuke

avatar

Mensajes : 16
Fecha de inscripción : 24/06/2008
Edad : 25
Localización : Japon

MensajeTema: Slipknot - Spit It Out (MTV world stage)   Vie Mar 20, 2009 8:14 pm

Slipknot - Spit It Out




Slipknot - Spit It Out


Since you never gave a damn in the first place
Maybe it's time you had the tables turned
Cuz in the interest of all involved I got the problem solved
And the verdict is guilty...

...MAN NEARLY KILLED ME
Steppin' where you fear to tread
Stop, drop and roll - you were DEAD FROM THE GIT-GO!
BIG MOUTH FUCKER - STUPID COCKSUCKER
Are you scared of me now? Then you're dumber than I thought
Always is, never was
Foundation made of piss and vinegar
Step to me, I'll smear ya -Think I fear ya? BULLSHIT!
Just another dumb punk chompin' at this tit
Is there any way to break through the noise?
Was it something that I said that got you bent?
It's gotta be that way if you want it
Sanity, Literal Profanity HIT ME!

SPIT - IT OUT
All you wanna do is drag me down
All I wanna do is stamp you out

Maybe it's the way you spread a lotta rumour fodder
Keepin' all your little spies and leavin' when you realise
Step up, fairy
I guess it's time to bury your ass with the chrome
Straight to the dome
You heard me right, bitch, I didn't stutter
If you know what's good - sit, shut up and beg, brother
Backstab - Don't you know who you're dissin'?
Side swipe - we know THE ASS THAT YOU'RE KISSIN'!
BIGIDY-BIGGIDY BITCH BOY, HALFWAY HAUSER
Can't hear shit cuz I keep gettin' louder
Step up, and you get a face full o' tactic
Lippin' off hard, goin' home in a basket
You got no pull, no power, no NUTHIN'
Now you start shit? Well, ain't that somethin'?
Payoffs don't protect, and you can't hide if you want
But I'LL FIND YOU - Comin' up behind you!

SPIT - IT OUT
All you wanna do is drag me down
All I wanna do is stamp you out

'Bout time I set this record straight
All the needlenose punchin' is makin' me irate
Sick o' my bitchin' fallin' on deaf ears
Where YOU gonna be in the next five years?
The crew and all the fools, and all the politix
Get your lips ready, gonna gag, gonna make you sick
You got DICK when they passed out the good stuff
Bam
Are you sick of me? GOOD ENOUGH - HAD ENOUGH

FUCK ME! I'm all out of enemies!
FUCK ME! I'm all out of enemas!

SPIT - IT OUT
All you wanna do is drag me down
All I wanna do is stamp you out
Volver arriba Ir abajo
Ver perfil de usuario http://blink182bernable.hi5.com
 
Slipknot - Spit It Out (MTV world stage)
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Comentar the world ends with you
» Presentación Metal Gear Solid Snake Eater 3D en la Nintendo World 2011
» Quedada para 2010 FIFA World Cup South Africa Game Wii
» Embodiment Of a New World [Touhou Rol]
» *** NFS World ***

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
MU Metal S6EP3 Server Internacional www.metalmu.net :: Comunidad Mu-Metal :: Videos-
Cambiar a: